Saturday, October 25, 2014

Barang sudah ku beli...jadinya belum tentu lagi......


Rasa-rasanya apa LA cik Anna kita ni nak masak..hahaha..

.eh...sebelum tu..saja nak share..tak sangka pudding jagung in jadi entries yg ke 300...kira OK latu...blogger suam2 kuku mcm aku ni...

Dari 2009 berbloging...kejap timbul ..lama tenggelamnya... byk tu LA jadi entrinya...kui kui kui..doa2 aku rajin merakam merekod .aktiviti aku kat sini...buat tatapan yg tersayang nanti..tak kisah la en somi..anak2 atau adik beradik aku termasukla korg yer...
ada ilmu kita share utk faedah bersama...kalau menda2 merepek ikut kepala hangguk aku ni...korg cuba2 LA hadam....bukan APA kadang2 effect depression...hahhahah

Ok berbalik dgn bahan2 aku yg selambak tu...ala bagi korg master2 chef mesti dah tau dah...nak buat pudding jagung LA tu....lama dah x buat benda .teringin LA pulak....aku ni desert2 modern ni...kurang skit...lagi lama masakan tu lagi lagend...yg baru Cuba jugak...tapi yg mana den suko jer la

Nantikan outcome dia hari ni atau esok....tak sabarnya nak makan sebekas pudding jagung...hamek kau nak Sgt mkn kan!

OK tata...muaaahhh..
.



No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?