Wednesday, December 11, 2013

Cafe Bunian - Breakfast Date 11.12.13

 
 Orang sibuk mengesahkan kenduri kawen yang meletop sepanjang zaman
 (wedding of the year)
 
 Che Ta kita...
 
hada haku kesah..apa2 hal makan dulu hihih...
 
ala biar la dia nak kawin sakan giler ke x...sponsor juta2...biar la dia..
tu la korang... dulu2 x mo jadi janda
 
kalu x mesti dpn laki omputeh campur gitew
 
korang jgn nak kutuk2..
buat nambah dosa jer... minus abis pahala korang yg x byk mana tu....
 
meh2 tgk makanan lagi baguih...hahhahaha...
 
 
 Macam mana aku bleh bfast kat luar hari ni..
 
hmmm ni di sebab kan salah satu kawan car pool aku tu kena masuk sblm kul 7..sebab dia event nak handle kat tourism ni...maka dgn ini kami pun terpaksa la ikut serta.... sejam awal ooooo kluar umah arini...sampai ofis gelap lagi...hahaha
 
kawan bukit beruntung aku ni plak terpaksa bawak anak..sebab pengasuh nak emergency leave..anak masuk hospital la plakkkk...
 
 nak duk kat ofis...of course la tidak kan...mana ada org...kang maii plak kawan2 ofis aku yg x berckp2..tanya2 diam ...haishhhh coiiiii takuttt...nak taip pun serammmm..
 
so kami pun gi la makan kat café ni.... femes lajugak café ni..sampai masuk
"jalan-jalan cari makan" TV3 tu ha... dulu pernah la makan sekali... makan tghari...tapi this time try yang dia punya breakfast....kata sedap sgt...

 Ini nasi lemak telur bungkus... RM 2.50 ..ok la..dah macam nasi goring pattaya plak kita tgk...
telur balut dia tu dia buat dadar..
 
ada la rasa masin ngan pedas nya... tak la bungkus semata-mata... pergghhh pekena ngan milo panas..naik ber gam mata aku jadi nya bila jam kul 9 ...hihihihi

 
 Seperti biasa moto diet aku
 
" Makan dulu Diet kita piker kemudian"  lalalalala

 
Roti canai dia... memang garing...dari revision dari bykk blog dorang suka la kuah dia..pekat pedas...tapi this aku tak makan roti canai dia... buat cubit2 rasa-rasa jer... roti canai dia mcm ala-ala roti canai kampong...kalu mamak dia mcm gebu2 kan...

kalu family aku ...kami panggil roti canai org melayu buat... sampai org kata ...kalu kat sini ..sebijik x cukup la... kena order 2-3...baru puas...sebab dia kecik n garing... sedar2 bila dah kembang dalam perut..nahhhhhhh sampai petang x mintak nasi dah...hahhaha
 
sila abai tangan si montel ...aku sengaja tangkap gambar tangan dia..montok2 kan ..geram...
 
 
 finally ! gambar tuan Tanah kedaung ngan geng tanjung malim-putrajaya ..
cik puan Hafizah Hamid
 

 3 nasi lemak telur bungkus... 2 teh tarik 1 milo panas 1 keeping roti canai
 
total RM 12.00 breakfast


sekian ... wuarghhhhhhh   ZZzzzzZZZzzzz

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?