Friday, June 7, 2013

Teduhan Kasih -Review up to 6/6/2013

 hahahaha... i dont believe it la... naik geram aku  nengok kan cerita nih....skrg bila balik kerja jer..mesti dah tersangkut ngan cerita nih...aku bukan nak nengok hero ngan heroin nih... hmmmmmmphhh tak best... aku syok nengok kan si zarina zainuddin... mak dia tu... ngan si nabila tu...

kadang2 nak naik geram n kadang-kadang nak naik tgelak pun ada nengok kan dorg belakon... pandai btul.... memang kena sangat la si along nya belakon..terbeliak2 mata... selalu kita tgk dia blakon watak2 cun n baik jer... sekali bagi watak jahat nok!!! menjadi giler... siap ayat di tuuutttt di censored sesajer... itu dah over pedih la tu marah kan si iffah lembab nih

Ada ka org dalam dunia ni.. dah tahu..mak ko memang kaki buli n hamun ko..ko nak balik lg...aishhhh ... patutla org asyik tolak2 kepala ko...hahahahahha... dah ko bodoh...

nasib baik semalam dia dah nak cabut balik rumah ihsan tu... ada rumah elok2 ber ekon... ada maid ..ko nak tunjuk baik balik umah... gi la cari kerja... b.o.d.o.h!! huhuhu  naik emo aku nengok perempuan lemb gini.... ayoo



mana nak cari ni ...buku ni... aduhhh.. aku malas nak layan hero heroin dlm cerita nih... sebab mcm x mari la dorg blakon.. kalu dlm novel tu... mesti lagi layan kan kan kan ..hahahahah... tak sabar nak cari buku nih....

ok la korang...

happy weekend tau...


love u...

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?