Tuesday, June 18, 2013

Kemaruk Main Pou la plak!!

 hai korank!! hari ni nak share ngan korang game baru di android yang famous la ni... ada yang mengila main candy crash... entah la.. aku takla plak minat nak mencoba..tak menarik pun... ada gak la try2 main kat handphone member.... 

so I decide main pou ni... kata di encik suami... permainan ni gugurl sgt!! tak adventure..coba dulu la .. kasi potong wa punya level... hihihihi ..sekarang ni dah level 27 dah.. ini kira gambar lama pau I..hihihi



perkembangan dia dah dewasa dah..

skin color dia putih ( mahal nok I nak beli)
dah jadi rabbit... niat di hati tu nak la beli harimau..tak cukup duit n tak cukup level lg..hihi
wallpaper semua dah ada..
baru ada satu jer friend iaitu adik aku ..bley la aku dtg lawat2 rumah dia..n tgk perkembangan dia beli apa..hihi kepochi khan.... last aku tgk dia baru level 11.. n baru level 11


shomel tak I punya pou... tapi tu lah duit dah abis dah... aritu punya la sakan aku main game ..dah kumpul nak dekat 4 ribu ..nak beli topi... sekali ...si muhd ashraf tu ..beli apa ntah or tekan apa..terus tgl seratus lebih duit momi...eeeee gerammm nyaaaa
 hihihih..ini game yg paling senang kumpul duit... kalu korang main ni..actually ada nak dekat 13 game korang bley main..macam2... tak la boring sgt..memang gamenya Nampak simple tapi boleh bikin marah n geram la jugak di buatnya...

 
so pada korang pada yang berminat nak try ada pet...main la game ni..bagi makan ...bagi ubat.. bwk main... ala versi mainan pet game dulu masa kita kecik2 tu... tapi kira ini versi baru punya
 
pada yang nak visit aku punya rumah n become my friend
dan ada internet..... bley la kita kawan-kawan n tinggal utk masing-masing
 
cari
 

nomi5

 
ha itu la aku...kih kih
 
nanti aku lawat korang jugak yer
 
banyak besttt oooo..
 
memula dulu aku kutuk gak org main ni..sekali aku dah sangkut dahhhh
 
bye koranK

1 comment:

  1. ha..tu la kte akk lg..kan dh terjebakkk..hahaha..akk plak dh x maen dh sbb bz..huhuhu

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?