Thursday, October 4, 2012

lagi 4 hari nak masuk kerja!! huwagggghhhhh tak mooooo la!!

assalamualaikummm..

Ya allah !! lama nya tak mengapdate blog nihhhh dekkkk nunnn.... 
berabuk nyer... 

fuhhhh fuhhh fuhhh..
tiup tiup

uhuk uhuk uhuk...haishhhhh

sana sini spider web!!!
kena cari berus buang sawang ni... 

korang tau ker sawang hapa kejadah nyer?

...hihih

sawang tu kira spider web yg berombak2 ditiup angin 

kalu tak tau..meh meh 
mai umah aku..ada bykk!!

eee rindu nya aku kat.. blog kecayangan aku ni.. kat korang semua...pada yang rajin komen tu
mcm2 aku nak hapdate... 
bersalin2 terus sonyap sopi!!

mcm batu kena baling dlm lombong
ilang terus... keh keh keh..tenggelam....
kalu betul2 balik haku pun tenggelam... berat! 
gulps!

tu la ..nak berinternet di rumah x mampu dek nun..
org dah berinternet mobile 
makcik ni old fashion!!!

ini sempat ke cc pun sbb bb dah start antar ke rumah mengasuh since monday aritu

apa makcik buat sepanjang cuti bersalin ni????
tgk tv..dari pagi...tanya la ustaz..ustaz don... wanita hari ini..kau jantung hati ku..tghari...
.mara clara.. dan bila esok ke...petang plak!!

ha abis aku ikut cerita drama melayu , philipina ni..nasib baik tak sempat nak tgk marimar... kalu tak terpaksa la korang kena layan gambar aku menari2 mcm marimar tu... takut korang muntah jer plak..hhehee

..hari2.. ini la program aku....tak pernah2 di buat di aku...seumur idup nengok tv mcm ni punya byk...

mkn... biasa la... masakan simple mimple aku tu...sama ada masak sendiri or beli
mm mcm byk beli jer.. pemalas kan..

titon..titon dan titon bila bb titon aku pun titon la.. tu yg bdn x kecut2 tu

ha yg paling best..dakap anak baru i..mcm anak patung.. peluk kuat

Nazar Muhammad Azam

yes another nazar in my family...

sabar2 yer..next week 8th October 2012 onward
makcik akan hapdate kan hari2 mcm dulu...
byk gambar2 nih...


so tunggguuuuu....


chauuuu!!!!


 

2 comments:

  1. makcik cepat masuk keje..mak rindu niii..byk bende nk citer...

    ReplyDelete
  2. hohohoho...i'm backkk... cer cer citer citer

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?