Tuesday, June 5, 2012

Ashraf & Newest lil Cousin

Ini gambar weekend aritu... kami Balik ke Bandar Diraja Kuala Kangsar... Ni la aktiviti dia ngan cousin dia.. main handphone...mengejar ayam opah..kejar rabbit tok yeop...main basikal abg haikal..tu jer la tau nyer..pantang pintu gate terbukak..asyik hilang jer...

selalu duk kat tanjung malim ... terkonci dlm umah jer.. sekali sekala dpt lepas ..bukan main la dia...

Ini Lil cousin ashraf.. belum pun 30 hari umurnya ..Nurqaisara Bt Fatahillah...actually ni 2 pupu ashraf la kiranya..dah bapak bb ni ngan aku sepupu...tapi dia ni memang berbesar dlm umah aku gak.... dah mcm adik aku sendiri..tak kurang skit pun kasih sayang aku ngan adik2 lain... 


lama tu... parent dia tunggu si qaisara ni.. hampir 4 tahun... dorang ni kawin lagi awl dari aku..tapi dah nak masuk dua dah...kira bersyukur jugak la..daripada x ada langsung kan...

To Qaisara.. welcome to the World...
Auntie Nana n Uncle Nazar always Love u...

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?