Thursday, March 29, 2012

bufday ashraf Part 1

ini kira update paling pendek n cepat punya..dah kawan2 tanya ..mana gambar2 ashraf pun bufday... byk gambar kat adik aku lah.. tension tul la.. so ini adalah antara persiapan mami... sblm bufday celebration tu..
 apom polkadot and moist chocolate cupcake tu tempah jer... konon2 tema bufday Cartoon Cars from Disney's tu... sebab si Muhd Ashraf ni memang tau sebut car jer setakat ini..hehehe..berat mulut sebenarnya anak den nih... ada lah less than 5 word di bley sebut..

bufday kali ni aku buat kat umah mak aku..kat k.k... selesa skit nak aku gantung itu ini..kang kat umah MIL segan la plak...hihi dah kata mami ni HOVER..byk aktiviti aku buat aritu plan ada 3 benda..last2 jadi satu jer.. Colouring Contest utk anak sedara aku yg 8 org tu... everybody happy that day..




finally ini gambar kami bertiga sebelum og dalam keluar.. actually berempat..hehehe..suka tul dia kek ni..tak abis2 dia sebut goallll !! goalll!!

nanti kan sambungan dia esok yer... bye semua

1 comment:

  1. wah happy belated bday ye ashraf...kek padang bola lagi...goalllll!

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?