Thursday, September 15, 2011

Sesegar aidilfitri lagi



gambar atas ni..yg row bawah ni ..kak ngan anak laki dia...yang dato' pose depan keta besar ni laki dia.. yang dukung ashraf tu..adik aku ngan laki dia..kira newly wed couple lah.. tu yang nompang tangkap gambar ngan ashraf..mcm anak sendiri ..litorang kalu tangkap gambar semua sporting.. pagi raya tu.. event penting ada sesi photograpy jer.. hehehe...yer lah kenangan abadi..bak org kata only picture can freeze time



kak yang ngan anak daranya (ini kakak aku yang no 3) dah macam adik beradik kan...kakak aku ..skunk dah kurus..silap2 aku org ingat kakakdia..ini tak leh jadi neh...aku muda lagi lah!!





Bonda & menantu menantu sekalian...dah ada 5 menantu lelaki mak aku...tu la untung kumpul anak perempuan sampai 6 dulu


cak!! ishh malu lak nengok gambar neh


ini rumah atas mak aku... very the tradisional kan.. atas..pintu siap ada kerawang ukir tebuk lagi... cantik kan..


adehhh..ramainyer...yg berebut nk bergambar la plak


kat laman umah mak aku.. kira outdoor shooting la....


kak yong n famili ( rose among it's torn) haahaha (yang yg no satu)

kak cik ngan anyah....giler cun kakak aku ni (yg pegang ampau).. ini dek kerna.. make up effect!!! kakak aku no 2
sori anyahhhh

kami sekeluarga

1 comment:

  1. semua cantik2! memang segar,hijau. sejuk mata tengok..

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?