Monday, September 5, 2011

Disaat org sibuk beraya!!!!


ngeh ngeh ngeh... Selamat Hari Raya semuaaaa... seminggu sudah aku tak menceburkan diri dlm laman sesawang ni..hihih..ala aku tgk rata2 pun semua mcm tu... kalu cuti kat ofis tu ..jawabnya..blog pun kena tgl la berabuk...

arini short n3 update jer..sebab lepas ni..mungkin dlm 2 -3 hari aku tak update..disebabkan perihal2 perpindahan ofis tourism tercinta aku ni ke putrajaya...uhuk uhuk uhuk..sedeyyy..nyer tglkan banggunan UMNO ni.. PWTC..mcm2 pameran aku dpt masuk sepanjang 3 tahun disini....

Selamat tgl SOGO di hari JEMAAT...

kat bawah ni antara gambar bilik bawah jagaan aku....hohoho..ini pun aku tgh tunggu Bahagian Teknologi Maklumat mengangkut komputer aku... semua nak angkut bungkus arini...bila aku dah mula start bukak balik tu makna aku dah di PUTRAJAYA...



pepagi lagi dah mengemas2... rumah sendiri pun tak sibuk aku kemas2 kan lepas balik raya ni...

berbungkus2... sofa..kerusi ..semua ada dlm...bukan aku membungkusnyer.. company mover yg buat..hehehehe..aku cuma kemas barang sendiri n monitor jer apa yg diorang angkat!!



ini meja aku ... hehehe... punya la bersepah..mcm tempat tikus beranak...


Ini bilik bos no 1 aku...



bye2 korangggg...

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?