Tuesday, August 16, 2011

Putrajaya!!!! Here i come...forever n ever


pagi2... dah dengar lagu raya pertama dah.. puasa hari ke 16 baru officially dengar kat sinar.fm....yang tak official tu dari MP3 la..hehehe..over!!.. eleh korang pun sama kan!!! jgn tipu!!

baju anak tak ada lagi..baju sendiri pun tak ada lagi..macamana? ingat nak beli kat Jalan TAR jer... tapi orang kata kalu beli last minit..nanti tak ada size la..baju yang balance tu tak elok2 la.. betul ker? tapi tak larat ar..nak jalan2 time puasa ni..tapi tahun lepas 3 4 round jugak aku ke sana....

tahun ni la..last aku nak berpuasa di KL ni..lepas ni.. tak ada la The Mall aku..sogo aku...Chow kit ...nak pegi time2 rehat panjang bila hari jumaat...di saat semua orang duk count down kira bila nak raya..aku ada 2 count down.. exactly naik kerja dari cuti raya ...aku pindah tempat kerja... sob sob sob.. apa nak buat.. nak cari rezeki bayo utang satu badan...hiihii

bulan depan selepas 6/9/2011 aku dah tak menuju ke KL lagi.. ke Putrajaya plak....heheheh..tak tau la apa nak jadi by the time arrive...hor hor hor.. PUTRAJAYA here i come.. Tourism Malaysia n Kementerian Malaysia nanti dah tak ada la kat PWTC ni.. nak cari kami..sila ke Putrajaya yer..


tu sebab kalu korang perasan..Abg Ben the famos blogger tu asyik crita putrajaya... diorang pindah dulu baru kitorang...dia keja ngan Kementerian...dulu haram sekali pun tak pernah jumpa dlm lift ke apa!!

ini pun kat ofis ni..bersepah2..tgh mengemas2.. ponekkkk..den ponek!!!

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?