Friday, August 12, 2011

Bulan2 pusa pun kuang hajau




hehehe...pepagi aku dah nak membebel!!! eh eh apahal nieyyy... tetiba jer...

bukan apa... selalu kalu aku naik bas time2 nak balik.ada la jugak org makan2..kfc la...mc'd la.. mcm2 la... sampai ati... buat org kat sekeliling terkebil2 nengok... hihihi...kan time balik kerja tu ..semua perut dah mula lapar nak makan dinner kan...abissss satu bas berbau... argghhh keeejjaaammmm...

eh serupa muka aku bila tahan bau sedapp dlm basss smlm ..

tapi semalam time aku balik kerja... ada la satu couple indon ni.. selamba kucingggg siam jer makan ayam kfc dalam bas...biadappp!!! bukan nak hirau org ada ker tak.. kalu lelaki tu kita tak tau la dia islam ker tak kan..kadang2 diorang ni ada gak beagama hindu...

tapi yg pompuan tu sah2 pakai tudung...kalu yer pun off line ... cover2 la skit weiii.. apa nak jadi ngan muslim sekarang ni.... open2 dah tunjuk hebak...tu yang kat Aceh tuhan turun bala tu.. sabo jer...

aku duk btul2 blakang diorang.... rasa mcm nak tunjal jer kepala diorang..tak tau adab btol...kalo cinon ker..geng2 yenna dey ker.. ada la ampun gak!!! ini sebab bangsa diorang ni..aku mmg tak kasik chance!!


hamek ko..penendang kungfu panda aku!! wachaaa!!!

dah2 makan ..perut dah kenyang...siap peluk2 lagi dalam bas...desert time plak...hesshhhh wat gaya cam nak tido2...yer ke nak tido....bley kerrr?? nak romen2 gi masuk bilik hotel ahhh foookkkk lahhh...murah!!! modooo tull...ishhh bulan puasa la weiii...ini sah2 pakwe makwe..kalu dah laki bini..tak der di heran nyer nak berpelok2 bagai...

ishhh perangai btol2 menjengkelkan lah!!! patut diorang ni punya nama bila dalam register 6P utk warga asing tu ... patut hantar balik jer...

dah la pengotor.. perampok...itam ...jahat... busuk... uwekkkk!! (bwk kluar lidah sambil tarik bawah mata)

2 comments:

  1. mmgla kan manusia2 zaman skang ni mmg dh takde hormat org sekeliling lg...lg bangga adalah dorang wat camtu...

    ReplyDelete
  2. kan... ratu... mcm apa jer perangaiii...

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?