Monday, August 1, 2011

Apa aku dapat kat SOGO member sale!!

fuhhh fuhhh fuhhh... byk nor habuk kat blog niey... lama tak berbukak..sejak2 bercuti panjang aritu... naik2 kerja gi kursus plak.. mcm2 cerita sebenarnya ada..tapi memandangkan kat rumah tak ada internet.. so bila dah mcm tenang dah senang baru bley online balik blog kat ofis...sori yer korank... jangan delete aku dari bloglist korang tau!!hihihi..arini aku bagi yg terbaekkk punya n3..

arini hari pertama puasa kan!! selamat menjalankan ibadah puasa semua!!! puasa yg lepas sempat ganti abis tak? pada tak sempat tu... tak tau!! jawab sendiri hihihi...

berkait rapat dengan tajuk n3.. hihihi..apa aku dapat kat SOGO aritu...
1. Dapat jumpa kawan2 itm aku.. yati.. sarah.. plus kawan tak semena2 terjumpa ain..

2. Dapat pengalaman pertama bershoping di member day.. masyaalah hazabnyer... satu berebut barang..itu tak la kesah sangat sebab aku ni kan giant!! org takut... aku rempuh jer.. abis terang laluan aku ..har har har.. tapi balik memang penat giler.. ada sekali time tu..aku jadi mcm pening..aku ingat darah tinggi aku naik kut... ramai betol org nyer..sampai satu floor tu bley jadi bau peluh!! hishhhh..itu kat floor baju baby.. nasib baik korang tak gi..

ha ada berannnn nak pegi lagi next year?
3. dapat la shoping baju raya anak ..dapat la sepasang kasut.. sehelai polo T'shirt.. 2 helai seluar ashraf.. wahhh ashraf punya baju ngan sluar lagi mahal dari baju mami la...mami pun tak ada baju raya lagi... ala tak ada la plak gambar nyer

4. of course lah..barang mami wajib ada... iaitu... taraaaa hand bag..hihihi


handbag ni tak la .. RM 129 jer.. itu pun dah 50% off.. dah nak sangat beg coklat...haaa hamekkk... lama sangat dah tak beli handbag nyer... aku rasa last aku beli handbag ni.. masa nak buat hantaran kawin last 3 years ago.. kesian kan.. lepas2 tu.. ada la adik ipar aku bagi handbag dia beli kat US.. itu la aku lattuuuu.. sampai mcm belacan



eh eh eh.. meh posing ngiring plak.. haaa tangan tu angkat tinggi sikit.. baru seksi..yesss mcm tu...beg ni yati pilih..yerlah..dia pakar bab handbag2..aku ni mcm dah tasteless bab pilih2 ni..yg aku tau aku yg besar!!hahaha

beg ni besar nieyyy.. i love big bag.. lagi besar lagi bagus.. peluru mortar pun bley buh..kalu besar mcm green bag tu lagi best..hihihi

4 comments:

  1. haaa dah balik nmpk lagi cantek kan.. kat situ mcm tak tau nak pilih sume lawa.. n semua tak lawa.. kiki.... nak gambooooo

    ReplyDelete
  2. yatt: betul2.. jap nanti aku post kat next n3...ko amik ok..pagi ni internet kat ofis aku ni mcm menggong skittt..jap yerrr

    ReplyDelete
  3. Cantikya beg! i pun suka, pandai yati pilih :D

    ReplyDelete
  4. Norah: i pilih lah...yati approved..hihihi..sekarang trend beg coklat nie..tak tau la ..kalu org dah tukar dah..hihihi..

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?