Thursday, July 14, 2011

Pagi2 dah kena di simbah air!!

Hihihi..tajuk n3... mcm dasyat sangat..padahal kuala Lumpur pagi ni disimbahi dan dibasahi ujan lebat sesangat kul 7 gitu... pada yang masuk kul 8.00 n 8.30 or 9 selamat la... ujan time ni reda dahhh...


wahhh perasan aku jadi awek niey..pagi tadi..ala2 manja ngan payung purple ai.. dia pakai baju merah tapi ai pakai baju ijau pucuk ..ihikkss..gelak manja skit!!!

pagi ni...bas aku masuk jalan parlimen jer ..dah mula rintik2.. sesampai kat Masjid Jamek.. alahai ujan turun lebat giler..siap ngan angin lagi.. sampai nak melintas bawah lrt station pun tak leh..abis terbang payung n kain2 orang..semua dah ngangkat kain sampai betis..

sila abaikan yer gambar ini pada yang bawah umur.. aku cuba tunjuk gambar kiut bunny tu jer yer..jgn salah paham...

pada anak2 dara..syok ler nengok nyer..pada yang kaki mokcik2 tu..alamak!!! dah la bulat2,pendek2 betis nyer..siap nampak urat2 n selulit..hihihi... potoinnn stim btul lah.. itu mungkin pandangan teruna2 kat situ la.. dapat yang amoi tu..tak kelip mata2... angin tiup baju plak..ishhhhh..itu satu bonus di pagi hari

sambil nunggu ujan ala2 manja2 turun memandangkan payung aku kureng stabil bila ditiup angin..aku duk la kat station tu dulu..nak lintas tak berani...

dalam hati aku kata... dulu...time ujan yang menderu2 mcm ni..mcm2 kenangan kanak2 aku ada main ujan...

dapat merasa ujan batu 2 kali dah...korang pernah rasa? siap nampak tu..ais batu jatuh atas rumput...mak aku kata..pi cepat kutip makan...aku tak tau apa..ikut jer lah..tak la rasa apa..sama jer mcm ais ketul dlm peti ais tu.. apa sebab plak kena makan plak..mak aku kata bukan senang nak rasa.. ada peluang tu try jer lah.. aku ingat ada power ker or maksud tersembunyi..cehhhh!!!

kenangan basuh basikal time2 ujan.. mandi air junjung atap umah aku..fuhhh mcm air terjun tu....sampai sakit la bila air tu kena kepala...buat aksi pemain lepas masuk goal.. korang tau!! ala yang style sagat dua2 lutut kan padang tu la...

terpikir aku..nanti dapat ka anak aku peluang menikmati keseronokan ujan mcm aku rasa dulu!!!

asyik ujan jer... haaaa !! cepat2 masuk rumah.. nanti demam.. ada ker bukti menunjukkan air ujan ni bley bawak penyakit... mungkin sejuk dpt selsema yer..lain tak pasti kan!! pelik kan....

entah bersih tak lagi air ujan zaman dulu ngan zaman sekarang..



eh eh eh!! tetiba ada plak hero.. FULL HOUSE...arrrggghhhh dlm cerita nieyyy dia kiut kannnn!! setuju tak? tetiba

4 comments:

  1. kat sini tak hujan pun... :-)

    ReplyDelete
  2. oww...tidaaakkk...my bi RAIN :) i like (1000 kali)

    ReplyDelete
  3. yatt: owhhh yesss!! kl ujan rahmat pagi niey...memang lebat..tempat lain entah.. but it seem very shiny sunny day out there now..the sky is clear now

    ReplyDelete
  4. ratu: Hihihi..hero kegilaan dan kesukaan ramai!! kiut giler seh!!

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?