Thursday, July 14, 2011

Go Green for this hari raya theme

Cantik kan warna nieyy..kitorang satu famili dah decide lama dah..last year all black... n this year ada cadangan nak pakai putih..but ada la bangkangan la plak...takut..jadi kejadian buruk plak..tetiba plak satu famili pakai putih..

pelik kan..ada suara2 mcm niey..tapi biarkan lah.. masing2 ada pendapat sendiri..pada aku..apa yang terjadi ..dah terjadi..dan akan terjadi dah tertulis dah pun.. itu qada dan qadar..



so pikir punya pikir.. kami sepakai pilih warna niey..hijau..ada kata hijau colour luna.. dalam transformer baru panggil green ostrict.. ada kata hijau tua.. mcm2 la hijau nyer..



kami tahun niey.. semua beraya kat kampung kuala kangsar..kesian mak aku ..last year dia beraya ngan anak2 bujang dia jer.. yang mana 4 org dah berkahwin beraya dulu di rumah inlaw... sunyi sepi setahun..insyaalah tahun ni ..akan runtuh la rumah mak aku tu..

mmm memang dah runtuh pun.... dia buat baru rumah dia..major renovation in progress sekarang weiiii.... dasyat mak aku tu kan..nak kata nak dapat menantu baru tak juga..utk sambutan raya la kut..biar la..duit dia.. plus dia happy..


eyyy nak cerita baju raya la..melalut lagi..kami memang tak beli sekayu..sebab nanti mcm malu nak pakai lagi..mcm jadi kenduri aku..semua pakai sekayu..last2 masa kenduri jer semua pkai..pastu sorang pun aku tgk tak pakai dah..mcm ni pun ada..

kami 3 beranak ... beli siap jer... senang..tempah2 memang tak sempat.. tambahan si ketot tu.. kat mana nak cari tempat tempahnya... adik beradik aku ..dah bertempah dah pun..kami jer beli siap...next month.. kalu ada rezeki aku carikkkk kat JALAN TAR...

psssssttt..korang warna apa? dah plan?

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?