Tuesday, May 3, 2011

Selamat Hari Lahir Cik Nora



warna kuning aku nyer.. warna pink P.A kat bilik pengerusi nyer..hihih..walaupun aku pink power ranger ..aku mengalah lah...sian kak ita.. kena kongsi ngan nuar..tak pa..kak ita jaga kesihatan..mana leh makan byk kek2 ni..nanti gomok..mcmana..lari plak bofren kak ita..



cupcake ni aku dapat masa ari Khamis lepas...arijadi Bos Unit Undang2..Cik Norazifah...moga di murah rezeki kekal ceria sepanjang masa.. dan di panjangkan usia..sedap cup cake ni ada oreo kat atas...

krim sedap.. selalu aku krim2 ni..mmg aku buang..but this one .. memang sedap..

masa utk ammmmmmm.. ladybird kena dulu.. ini smalties tuh.. kreatifkan org buat kek nowaday

2 comments:

  1. comeiii nyer nakkkk... ko hantar la kat opis aku wat surprise hahahah

    ReplyDelete
  2. emm sedap tu nampak.berwarna warni lagi...

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?