Friday, May 20, 2011

Sangat Layan Lagu Beyonce -Halo

Selamat Pagi semua!!! assalamualaikummmm..sihat ker blogger kita arinih? harap sihat yer..

aku ni dari awal pagi lagi.. asyik duk tgk video Beyonce nih.. sangatttt sukaaaa... alamat nyer sampai petang la dengar lagu nih...aku damn suka lagu nihhh..tapi tak pernah tgk video klipnyer...

model lelaki nyer..mata mcm laki ai lahhhh..hihii..perasan nak jadi beyonce la tuhh... dari dulu tu ada la terpikir aku ni..ala2 beyonce sebab montot besar, peha besar..kaki panjang..tinggi..tapi dulu la... sekarang semua dah besar... tak dapek da la...hahaha

tak dapek betul2 mcm ni...berangan2 tukar beyonce n model tu .. jadi aku ngan laki aku pun jadi lah....hihi..tgk sambil senyum plak aku nih..gatai!!!

sangat lomentik loorrr.. ada scene laki tu belajar nari2 ngan beyonce, beyonce ikat tie bofren dia... dia tgk muka laki tu baring kat sebelah....

dlm video klip beyonce nampak cantik sangat kan... mcm sempurna lah..lawo tul..nampak muka lembut jer..flawless...ishhh tak suka la mcm nih..tgk beyonce ni.. rasa bersalah plak aku makan nasi ayam aku masak semalam..har har har..

model tu .. Michael Ealy..tak pernah dengar pun.. tapi kiut la jugak ..dari yg datang kat negara kita niey kan..kalu aku jadi Jay-z.. mampus aku kerat si michael nih..sondol abis bini akuhhh..

2 comments:

  1. hahaha.. kiter bkn artis pon sumer besar2 ek... patut la asben kiter ni susah nak carik lain ek, sbb kiter pon serupe cam artis.. hahahaha... statement tak leh tahan...

    ReplyDelete
  2. bagus gak tu terapi utk cas diri sendiri.muzik kdg2 main peranan penting jugak.

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?