Friday, May 6, 2011

RED RIDING HOOD REVIEW




Pada aku movie ni, aku kasi 4 bintang dari 5... bley plak mcm tu..ok la..aku suka la jugak ..cerita pasal warewolf ke vampire nih.. dulu tunggu underworld 1,2,3 lepas tu twilight la plak 1,2,3..eh dah ada 3 ker..ahh tak ingat lah..

cerita ni pun dari same director as twilight... aku baca promo dia dlm paper mcm menarik.. carta kat US pun not bad.. dah aku beli tiket nak tgk midnite kat Jaya Jusco Ipoh..tgk preview dia mcm ckp byk la plak..



sekali tgk sedap giler..tak boring langsung dari mula sampai abis..abis aku teka yg mana satu warewolf nyer dikalangan org kampung tu..nenek la..bofren heroin la.. hero yg second lah.. last2 jawapannyer amat mengejutkan diakhir cerita nyer..

hero handsome la jugak..but i lagi suka robert pattison... wink wink ..ala2 gatal..hihih
hero dlm cerita ni..pun ala robert gak.. muka mcm adik beradik.. mistirious guy gitu..i bet mesti ada kesinambungan cerita lepas ni..so kami tunggu lagi

cerita nyer keluar 21/4/2011 aritu..dah nak sebulan la di pawangam..aku tgk 22/4/2011..kena la pilih tgh2 malam..sebab masa tu jerlah ashraf tido nyenyak... dah alang on da way nak balik KK..why not..kita duk couple sit..bukan nak lomentik lor..kasi senang ashraf nak tido atas peha kitorang

cepat si Dakota ni besar..rasa baru la belakon masa kecik..aku ni dah tua agak nyer kan..

2 comments:

  1. ratu ade terbace jugak cerita ni.alangkah bahagianya kalau hero dia tu si robert pattison.i like...gila betol ratu ngan dia tu.tgk byk kali pun tak jemu...meroyan.ehehe...harus cari jugak citer ni...cam best je kan...twilight oo twilight...bila la nk kuo sekuel last ni....

    ReplyDelete
  2. ratu: hihih..samalah kita... ana pun meroyan gak..nengok en.robert kita tuh....kalu ratu minat robert..next movie dia yg bakal ditayangkan .. "water for elephant" nk kluar dah tuhhh.. kita tgk nanti yer..

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?