Wednesday, May 4, 2011

Princess Catherine vs Lady Diana



hihihi... nak jugak review bab wedding of the year 2011 which is of course kate n william... frust la tgk wedding dress dia.. i'm more expecting something new n fresh idea of wedding dress... dia punya disigner ni la mcqueen ker..ish memang la pau keluarga diraja nih ..macam ni dah ada dipasaran rasanya kan..buat la special sikit.. bayo jer mahe..

maybe la permintaan kate kut..dia kan simple mimple org nyer..tapi ini dah jadi simple bebeno... ini kan big day..

yg aku suka ttg wedding dress ni..cuma veil dia.. simple n lembut..bila kena tiup2 ngan angin melekat2 ala2 ayu jer kat muka kate nih...make up neutral jer... nampak sedap mata memandang...

pada aku lawa la bini william ni.. bila make up neutral.... baju kena glam sikit.. ini biasa jerrrr... hampa hampa..the moment dia bukak veil dia terus baju dia nampak biasa..bukan sebab muka dia buruk tak bley blah..tapi pada aku terlalu simple..

adeyyy..kekecewaan tu pada baju tuh...aku punya la tunggu..nk tgk baju kawin dia..mesti vogue..siti punya lagi special.. org melayu kita pun ada batu2 pink..nampak la ada sentuhan fesyen sikit...

ha lagi satu.. kata disigner utk rambut dia ..selama 2 minggu ..ari2 practis buat rambut kat model ala2 kate utk wedding day.. tutup tempat diorang kerja bagai supaya bley jadi surprise nanti bila wedding kate.. tak tido selama seminggu.. tup tup rambut setting mcm ni..aku pun reti.. hihihi



gambar ni aku google.. baju lady D ni..lagi la jadi pujian la pada zaman tuh..ini dah paling lawa la zaman tu....barula jadi trend setter..sampai sister2 kat gereja telan air liur la..nak kawin jugakkkkk..hahaha...

aku bukan la bercita2 nak jadi princess bila nengok wedding fairy tale macam ni..sebab dulu masa kecik aku main panjat pokok, main buluh beduk, main galah panjang, mandi sunge..tak ada la main masak2 ke kawin2..sumpah aku kata..patung pun tak ada.. tu yang ganasssssss nih..

tapi pada aku ..ini sejarah..tak la bila anak aku bila anak william kawen aku nanti tak tau langsung masa mak bapak diorang nyer wedding macam mana.. nanti bley la aku gorengggg diorg sikit..hehe

10 comments:

  1. kate tu mcm bakal pengganti diana je kan...

    ReplyDelete
  2. betul2... tapi kenapa la si kate ni..tak buat pre weeding agreement...nanti jadi macam diana.. jadi org biasa balik bila bercerai...duti pun tak dapat..siap anak pun tak dapat..

    tgh bercinta nih.. semua tu tak namapak ..bila dah benci tu nanti baru tau kepentingan nyer kan..

    ReplyDelete
  3. biar la org kata apa pasal dress katherine tu, tp aku suka giler dress dia sangat simple yet elegent kan??

    ReplyDelete
  4. Lady D mmang perfect...t.puas nengok!
    ;D

    ReplyDelete
  5. i x setuju!!!! hahahahaha..

    i love her dress and everything abt her on her big day.. dia sgt cantik!!

    jgn marah ye.. hehehehe..

    ReplyDelete
  6. em ratu tak tgk pun..ehehe...just tgk gambar2 yg diuplod oleh rakan2 blog je... :)

    ReplyDelete
  7. yatt: hahaha...pada aku ok la..average2 gitu baju nyer..tak impress pun..ari kawin2 ni la nak look different kan.. muka dia ai sallut cun walaupn org kata tak cun kan

    ReplyDelete
  8. So Shy Lady: betul2... yg tu sampai ke hari mati pun .. lawo jerr.. it a big waste lah.. world lost her...dah la lawo baik lak tu.. kalu harap kan charles tu.. mesti burok anak2 nyer

    ReplyDelete
  9. norah: u pun satu geng ngan dia .. tu sebab u tak setuju ngan i...hahaha...

    memang la dalam fesyen ni..simple is more...but i think kate should try something new on her big day...so that she's look outstanding

    ReplyDelete
  10. ratu: rugi ratu...hehehe walaupun tak dapat tgk keseluruhan on that day..

    saja jer berminat sebab anak Lady D yg kawin..kalu anak org lain...tak koser nak amik tau

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?