Wednesday, May 11, 2011

Heyyyy sedeyyy nyer ceritanyerr...



hihiih.... sedey betul...sedey membaca buku ni.. dah lama tak layan novel2 sedey nieyy.. aku ni dah la sensitip.. bila sebut2 bab2 hubungan anak ngan mak ni... anak dia mati la.. laki buli binik la.. hishhh..leya oowhh leya.. sabo bebeno org nyer...

yang laki dia ni..mula2 jahat bebeno.. pastu romantik sesangat la plak.. yerlah.. para2 perempuan ni.. syok la baca benda2 romantik mcm ni..sebab kat alam nyata ni..takkan ada nyer suami seromantik ni..mimpi ler kan... penulis ni..perempuan ..so dia tau apa yang pembaca perempuan maukan ...selalu novel ni.. perempuan jer bacakan...Bijak2

aku rasa la ..mesti kaki2 novel dah lama katam buku ni kan.. biasala saya ni..naik keretapi lambat sikit.. tapi kalu ikutkan bintang..saya kasi 4/5 bintang..ari ahad aritu sementara nazar2 ku tido petang..aku cuba la nak abis kan.. punya la sedih.. sikit2 ujan.. kat luar rumah tak ujan..kat dalam beria2..

last2 fed up aku nak buang air mata..aku terus buat karipap..kang buat laki aku banggun tengok aku..toyok2.. mau seumur idup aku di gelak nyer...tgk TV pun jenoh tahan tak mo nangis sebab laki aku ada kat situ sekali..hahaha

1 comment:

  1. lom bli lg novel ni...memandangkan reviewnye ok..bleh cari nanti.ratu mmg sbulan 3 buku bli.tpi tak baca.simpan dulu peram.ehehe..

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?