Wednesday, May 18, 2011

GA from 'Our Lurve Journey'

hihii.. best nyer..actually hari isnin dah dapat hadiah nyer... di sebab kan dah nak balik sgt time tu..so tak sempat nak buh kat blog.. excited bebeno..tak dan2 nak tangkap gambo bungkusan ..terus kena koyak...tgk2 dlm dapat tudung..yipppie







tgk model sudah mengayakan ..tudung ini.. entah la sesuai ke tak tudung versi ni kat muka aku.. tgk yati pakai cun jer.. tapi sebenarnya ..moral of the story ..kita jgn ambil gambar kat sebelah sarah ni..sebab dia ada mandram.. tu muka dia cun jer selalu..badan pun kurus walaupun ada anak 2...

to yati.. terima kasih daun keladi.. kalu ada lagi i memang sudi.. hihih.. kalu ko tak kasi GA sebab jadi follower ko yg ke 70 ni pun.. aku sayang ko jugak.. aku hargai persahabatan, kesetiaan, pertolongan, nasihat, teman bicara dlm suka n duka n jadi joker aku di kala aku down... that's what friend are for kan..



ini sebenarnya famili outing Jabatan tempat kerja "En Nazar" semalam... diorang pilik wesak day.. mandi air terjun kat Serendah ...lebih 50 org pergi.. ini first time kami join..yg lepas2 kami asyik balik kg jer..nanti next n3 aku crita lagi

1 comment:

  1. cantik je ko pakai.. sorry la kalau tak berkenan hihihi.. :-)

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?