Wednesday, May 18, 2011

Bingkisan Buat Daddy Cool...



daddyyyy..saya nampak daddy buat apa tuuuuuu... chakkkkkk


Dear Daddy... Terima Kasih

Sebab

1. Semalam bawak saya n mummy gi Serendah (mandi air terjun) best sangat masa daddy layan saya naik pelampung spaceship mummy beli berjam2 dlm air..bagi chance mummy menyebat makanan sambil update story mory ngan aunty sarah..







2. Bawak saya pegi IKEA lpas abis program famili outing daddy.. memang daddy penat berendam ngan saya.. plus daddy berendam kawan2 daddy .. first time kut bersembang ala2 basah tanpa tali leher n sluar slake..still daddy rajin menempuh kereta byk nk parking kat IKEA dan manusia beribu kat sana...toche toche toche


dady dah setuju kan nk beli ni utk saya..i like ..i like

3. Last Sekali Terima Kasih Daddy beli hadiah anniversary kat mami saya.. bulan depan.. daddy ni paling pandaila amik ati mami.. i lap u so much daddy..saya nak beli saya tak ada duit lagi...daddy ingat kan 06.06.08..jgn tak ingat ..parah nanti.



Daddy Terima Kasih Sebab Sayang Saya

1 comment:

WhAt dO u tHiNk?