Thursday, April 7, 2011

Review Program Gegar 1000 blog Abg Ben




aritu aku.... adalah aku join abg Ben Ashari nyer aktiviti "Gegar 1000 blog" aku pun tergerak ati nak ikut lepas aku tgk kawan2 rapat yang mana ada blog asyik ikut tiap kali program dia..

aku memula tak la betapa yakin ngan program abg ben..setakat tgk jer la..apa dia buat..memang mengakui dia memang kreatif plus rajin bagi semangat n tip pada fresh blogger mcm aku utk jadi blogger yg berjaya..bukan nk apa pun dari berblog ni..cuma bagaikan scrap hidup aku . mungkin tempat aku letak benda2 yg aku suka dlm ni

Seingat aku la.. aktiviti tu hari ahad ke selasa kul 5 tutup....tapi memang ramai yg singgah melalui link dia...aku join petang isnin... pun aku dah no 952...hihihi.. laju kan penyertaan..bila cukup 1000 abg ben akan list kan sapa yg join ..from that list abg ben buat group plak... aku dpt group no 10.. setiap group ada la dlm 100 org..(korang paham ke ni apa aku crita) ahhh lantak ahh ..pada sapa yg paham jer lah

dari program gegar 1000 blog ni.. abg ben buat contest...dia bagi klue/soalan dlm blog seseorang pastu suh selongkar...haaaahhhh sampai mampus la nak selongkar 1000 tu... org ada masa bley la join..ramai gak yg dpt cari jawapan... aku memang suspek la diaorg nih...ada la dlm 15 soalan kut...fuhhh respek respek

kami kena ambil nama dari list tu..n start blog walking la...follow la sapa yg korang blog nyer berkenan di hati...aku berkesempatan berblogwalking berapa blog jer..yg mana dtg singgah kat blog aku jer lah... dari sini la bermula kenal mengenal..pandai2 la amik peluang ni..utk berblog


follower aku tetiba jer dlm 2 ke 3 hari bertambah sampai 7 org..selalu yg follow aku..org2 yg aku kenal jer.. so terpaksa la aku..terjun menyelam blog diorang plak utk kenal diorang.. in the same time aku follow la diorang balik...selalu sebulan nk dpt sorang pun susah..kah kah kah

tq
moral of story .. kena join aktiviti yang kawan 2 blogger buat selalu.... baru tau nikmat dunia blogger ni.. i find it..it so much better compared to FB nowadays

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?