Monday, April 11, 2011

puaslah ati ko kan?



sebelum ni ada n3 aku mengenai pokok kari aku menerima migrasi ulat bulu kan ..puas la ati ko ulat bulu.. dah botak dah pokok kari aku ni..dah lapang pokok kari aku ..dia pindah plak kat pokok kunyit ......aku ingat 3 ekor rupanya ada 5... dah kenyang semua sampai jadi kepompong dah la..



dah makan daun kari n kunyit..ala2 makan rempah ratus la plak.. nanti bley jadi mcm mak dara la bila jadi rama2.. ramping n meletop la rupa parasnya yer...hahahaha..sabo jer lah

5 comments:

  1. ceh hehehehe.. polow daku yer i am new ag huhuhuhu nice story hahaha..

    ReplyDelete
  2. Salam.ohayou^^.
    Jalan2 sini.
    Jemput2 singgah blog saya ye : http://frommetoyou85.blogspot.com/
    btw, nice blog :)
    Thanks~

    ReplyDelete
  3. em umah ratu pokok limau.habis daun botak sme.guna spray pun tak jalan.nak kena ari2 cek.

    ReplyDelete
  4. hahaha....kali ni jer ..aku kasik chance..lepas ni... kalu ada keturunan ko kat sini..aku potong daun tu..buh dlm tong sampah..haaa makan sampah2 tu plak..

    ratu: nak kutip buang benda nih..geli... pakai penyepit pun susah nak buang..melekat kuat..sebab kaki dia kan byk... hishsshhh geliikk

    ReplyDelete

WhAt dO u tHiNk?