Friday, April 1, 2011

Peramid blog sayer




hari ni..dah April fool.. tak ada apa yang nak di foolkan arini..cuma ada.. carta blog saya setelah bergiat hampir2 aktiflah ..pageview 382 utk bln march sahaja... dari bulan june 2010 kdg2 ada bulan yang 0 pageviewnyer... ini pun dah cukup membangga saya... bukan nak duit dari En. Nuff pun.. cukup dengan kenal dgn kawan2 blogger.. bley jugak berkongsi idea.. berkongsi pendapat ..tapi mungkin bley berkongsi masalah.. luaran lah..dalaman bahaya!!

sampai kesaat ini.. baru 433 pageview nyer... blogger senior jgn pelekeh saya plak... kata baru 433 dah kecoh.. ini bukan kecoh ke bangga diri.. apa la nak di banggakan..saya hanya gagak di rimba..ehhhh mcm lagu lak...terus sokong penglibatan saya dlm dunia blog nih yer..

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?