Wednesday, April 6, 2011

aper di cari di celoh tu weiii!!




psssssttt... korang nampak apa aku cari nihhhh..jap aku kasi gambar clear skit...







oooooowwwwhhhh....berdating plak kat taman astakona aku yer.. kang aku panggil JAIP kang baru korang tau.. bermaksiat di sini plak... dah la berlainan darjat...ini kat pokok kari aku plak bermastautin Mr. Catterpiller ni.. dah 2 minggu lebeh dah berhijrah ke sini ni.... dah la tu abis di makannyer daun nyer..daun kari aku ni..dah la sihat2 ..lebar2...

kalu dah tak ada daun kari mcm mana aku nak masak? nk beli plak? tak kosa aku gerammm... ikutkan ati ..aku sprayyyy kan ajer.. nasib baik laki aku kata... biarlah.. sedekah jer..itu kan dah rezeki dia.. kalu dia makan abis pun tak apa.... nanti dia beranak kat situ mcmana? tak apalahhh .... mmmmppphhh ngan muka tak ada kisah nyer..nasib baik laki aku dah sedapkan ati aku

pandai tau Mr. Catter ni tau.. makan daun sedap..ada bau2..makan la lalang yg ada... tak mo.. mkn la serai ke.. daun bunga kertas aku ker..ini pokok kari aku..dia pun tau mana yg sedap ker tak? dia tak tau ..penat aku pupuk kasih sayang menjaganya..

aku buat n3 ni..sebab teringat kan n3 cucur jagung aku kan buh daun kari..skrg dah jadi kepompong dah la kut..

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?