Tuesday, March 29, 2011

kau milik ku.. En. Oly





wahhhh... saya sudah dapat idaman kalbu dah.... olympus SP-800uz... dah lama mengidam..akhirnya tergapai jugak.. simpan duit bertahun ni...

dapat la lepas ni.. berblog dengan camera best sikit...hihihi.. nak beli Lumix Lx 5 tak mampu..memang camera lain bley tukar2 lensa nyer.. tapi org yang jual tu kata kekadang harga lensa nyer lebey dari badan nyer..so aku pilih yang tak yah tukar2 tapi bley zoom jauh.. camera ni.. 14 Megapixel - 3" Active Matrix TFT Color LCD - 30x Optical Zoom - 5xSpeaker, Microphone... haaa.. translate sendiri lah..hihihihi..lagipun kamera ni..siap ada kelab lagi tu.. world wide... diorang tangkap gambar n upload selalu.. layan tuhhh....

nanti bley la saya kongsi kan function kamera ni...yang saya dah discover melalui buku panduan ....akan saya explore semua.. kekadang mana2 kamera semi pro ni..sama jer function nyer...mana tau dengan ilmu yang saya discover dengan mengguna kan kamera ni bley la kita kongsi bersama..tak la pakai auto jer..

walaupun kamera hebat..dslr la... semi pro yang lain lagi gempak... yer la ..kekadang kita sibuk n malas nak membaca buku manualnyer..lagi2 tulis omputeh kan... jadi saya akan upload dlm label olympus saya..setiap gambar n method2 yang di discover hari ke hari yer! insyaallah..

pada yang tak berminat... tinggal blog ku sendirian...jgn kata saya menunjuk yer.. sila padam dari pikiran anda yer.. saya ikhlas..kita kongsi kongsikan ...

No comments:

Post a Comment

WhAt dO u tHiNk?